piątek, 27 lipca 2007

chuligani

Chuligani

"Jak pozbyć się natrętnych złoczyńców"



Jest to bardzo krótki poradnik, ale przydatny.

1. Denerwują Cię sąsiedzi, którzy znienawidzili twojego Sima ... kopią Ci śmietnik, kradną gazety, bez powodu przebiegają przez środek domu, przychodzą na twoje imprezy, śluby? Teraz koniec z tym!

2. Dzieje się tak, ponieważ Ci Simowie z jakiegoś powodu nienawidzą twojego Sima. Po prostu, gdy spotkasz chuligana powitaj go i wybierz na nim opcję "Przekup płacąc 50$". Sim zapłaci złoczyńcy trochę pieniędzy, ale za to nie na marne. Od razu zauważysz, że już więcej nie brakuje ci gazety, a śmietnik jest na swoim miejscu.


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ja kiedyś taką babę co mi chciała ukraść gazetę(gazeta była w domu) sprzedałam drzwi.Była zdziwiona.Potem postanowiła mi ukraść komodę.Ja ją zamkłam w pustym pomieszczeniu bez drzwi i zmarła a ja sprzedałam jej nagrobek;D