| Kod | Działanie |
| Kaching | Dodatkowe pieniądze 1000. |
| Motherlode | Dodatkowe pieniądze 50000. |
| Moveobjects on/off | Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami). |
| Aging on/off | Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów. |
| StretchSkeleton (2.0-0.5) | Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy. |
| intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] | Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8. |
| boolProp snapObjectsToGrid [true/false] | Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki. |
| boolprop constrainFloorElevation [true/false] | Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp. |
| boolProp simShadows [true/false] | Włącza lub wyłącza cień Sima. |
| intProp censorGridSize 0 | Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych. |
| floatProp tvVolume [0.0-1.0] | Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5". |
| boolProp displayPaths [true/false] | Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim. |
| faceBlendLimits on/off | Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia |
| boolprop lotWater [true/false] | Usuwa lub przywraca wodę z parceli. |
| boolprop lotTerrainPaints [true/false] | Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli. |
| boolprop showFloorGrid [true/false] | Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy. |
| boolprop objectShadows [true/false] | Włącza lub wyłącza cienie obiektów. |
| boolProp guob [true/false] | Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu. |
| boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] | Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść. |
| boolprop locktiles [true/false] | Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze. |
| boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] | Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach. |
| boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] | Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim. |
| boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] | Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte. |
| deleteAllCharacters | Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy. |
| TerrainType desert/temperate/dirt/concrete | Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton. |
| boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] | Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy. |
| boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] | Włącza lub wyłącza ulice w okolicy. |
| boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] | Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy. |
| boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] | Włącza lub wyłącza wodę w okolicy. |
| boolprop displayLotImposters [true/false] | Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy. |
| boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] | Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy. |
| boolprop lotTerrainLighting [true/false] | Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy. |
| boolprop carsCompact [true/false] | Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe. |
| boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] | Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor. |
| boolprop nhoodWaterReflection [true/false] | Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy. |
| boolProp carsOnRight [true/false] | Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy. |
| boolprop lotTerrainCanvas [true/false] | Trawa staje się niebieska. |
| gameVersion | Pokazuje wersję gry. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz