czwartek, 26 lipca 2007

Poradnik wzur wody

Mam dla was coś ładnego! Coś na co będą patrzeć wasi simowie w czasie randki, coś, co sprawi, że randka będzie romantyczniejsza...
A co to? Ładny, świecący się wzór wodny. Jak go zrobić? Zapraszam do lektury!


1.Wybierzmy jakąś przegródkę (najlepiej cięką) i zróbmy nią jakiś wzór. Ja robię logo Batmana.
Uwaga! Wewnątrz wzoru zostawcie wolną przestrzeń!


2. Natępnie pokryjmy wzór jakimiś kafelkami (najlepiej czarnymi). Tak jak na rysunku.
Drobna uwaga: ustawcie tak kafelki by 'pokrywały' cały znak.



3. Otwieramy okienko i wpisujemy do niego kod 'boolprop constrainfloorelevation false'. Po czym wybieramy w formatowaniu terenu opcję wody i wybieramy tam większe 'kółko' do robienia tejże wody. Tak jak na rysunku cał obszar pokryty kafelkami zanurzamy w wodzie jak najgłębuiej.
Uwaga! Podkreślam, że głęboko wszystko w obszarze kafli zatapiamy i nie zostawiamy żadnych pagórków (looknijcie na zdjęcie, tam widać pod wodą jeszcze takie 'resztki odłoża').



4. Oczywiście możemy wodą przekroczyć granicę zakafelkowaną. Ale wtedy wybieramy narzędzie wyrównywania terenu i wyrównujemy tak, żeby powstał kwadraci (patrz fotka poniżej).



5. Ostatecznie rezultat powinien wyglądać tak:

Brak komentarzy: